Ch.st.Wailerott


Deníček A vrhu

22.07.2009 21:22

 

 

 

7.9.

8.

9.

11.

13.

16./kg

20.

4.

 

 

 

 

 

 

Asterix

520

 600

 680

770

860

 1,1

1,4

3

 

 

 

 

 

 

Anakin

500

 550

 620

 700

 800

 1,1

1,3

3

 

 

 

 

 

 

Azeret

400

 480

 520

 550

 620

 0,9

0,9

2

 

 

 

 

 

 

Azgard

470

 520

 540

 600

 670

 0,85

0,9

2,3

 

 

 

 

 

 

Adélka

450

 500

 580

 620

 700

    0,9

1,1

2,4

 

 

 

 

 

 

Abram

400

 500

 530

 600

 700

 0,9

1,05

2,3

 

 

 

 

 

 

Alegra

450

 520

 610

 670

 790

 1

1,2

2,7

 

 

 

 

 

 

Abigail

570

 630

 700

 800

 920

1,2

1,5

2,9

 

 

 

 

 

 

Arachné

400

 480

 520

 540

 700

0,9

0,95

1,9

 

 

 

 

 

 

Ašon

500

 520

 580

 670

 790

0,9

1,15

2,6

 

 

 

 

 

 

 

tet.čísla  jména(odkazy na jejich stránku v databázi rtw)                                    
 8268      Abram                pes - p.Vaculín
 8269      Anakin               pes - p.Mašek   
 8270      Asterix              pes  -p.Polášek      
 8271      Ašon                 pes -Lokvencovi                    
 8272      Azgard               pes -p.Sommerová
 8273      Abigail              fena -p.Holub
 8274      Adélka               fena - Šimšálkovi
 8275      Alegra               fena -p.Pelikán
 8276      Arachné              fena -p.Lehký
 8277      Azeret               fena - p.Maléřová

 

 

Všechna štěňátka jsou již ve svých nových domovech!!

 

Fotogalerie konkrétních štěňátek:

 

    Ašon     Azeret   Asterix    Arachné   Azgard    

 

Fotogalerie všech štěňátek z doby, kdy ještě byla všechna u nás, si můžete prohlídnout na konci stránky!!!  

*4.9.10 - Jsou tomu přesně dva roky, co se narodilo deset našich A štěňátek. Pro mnohé jejich majitele je to neuvěřitelné, ale většina kynologických příruček by o nich řekla, že jsou už dospělí. Ač já zastávám teorii, že rtw dospívá až ve 3 letech. Ale vlastně si myslím, že psychicky zůstávají věčná miminka. Zkrátka - moji, malí broučci, doufám, že nikoho nezlobíte, jste nesmírně hodní a všichni jsou hodní na vás (to je důležitější), každý den vám někdo řekne jak vás má rád. Před spaním vám páníček řekne "Dobrou noc", protože bez toho nemůže moje miminko usnout a nemít noční můru. A že jste rádi, že máte to, co máte a vůbec by jste neměnili.

- Barunce jsem na dvouleté výročí porodu pogratulovala, že to krásně zvládla a není to na ni vůbec poznat. Někdy si myslím, že by mezi své dítka bez problémů zapadla. Před večeří dostala smrdutou, šlachovou kost a na večeři suprovou baštu - při její přípravě enormně tancovala.

* 15.11. Máme doma ještě dva poslední tzv. delikventy, a tak jsem jim pořídila obojky - Alegře samozřejmě žlutá a Azík dostal modrý. Jelikož si ho zamluvila paní z Rakouska a v úterý si pro něj přijede, včera jsme podstoupili čipování. Našla jsem vodítko po králíkovi a vyrazili jsme. Azík to samozřejmě zvládl, ikdyž značně protestoval. A zpáteční cesta, kdy se nesl v batohu se mu líbila mnohem víc. Děti jsou stále ukázněnější a už bez problému na zavolání příběhnou a zaskáčou do kotce apod. Nové fotky jsou v přípravě

* 5.11. Valná většina štěňátek se nám rozutekla do nových domovů, ale pořád je u nás veselo, protože nám zatím ještě tři zůstala. Od neděle jsou celodenně v kotci, takže jsem po sedmi a půl týdnech spala déle než do 6,30. Miminka jsou úžasná. Dá se s nimi už rozumně komunikovat a jsou čím dál víc oprsklejší. Už se odváží vzdálit z dozoru a vydat se na vlastní průzkum. Aby se jim rozšířily obzory, beru je alespoň jednou denně ven ze zahrady, což je akce všem sousedům k pozornosti a většinou i smíchu. Barunka je teď miluje mnohem víc než kdysi, jelikož si s nimi může  do sytosti hrát. A dělá jí strašnou radost učit je různým lumpárnám. Je radost se na ně dívat. Pokud byste měli zájem, můžete si ještě vybrat z jednoho pejska a dvou feneček:)

Aktuální (teda jsou tam i fotky z doby, kdy tady byla ještě celá desítka)fotky zde


* 23.10. Dnes je to 50 dní, co se naše miminka narodila a tedy první možný den odběru. Toho hned využili Lokvencovi a odvezli mi Ašonka. Zjistila jsem jednu zásadní věc:1) Nejsem ideální chovatel - odběry snáším VELICE VELICE těžce. 2) Nesmím se při odvěru malovat(i řasenka je nepřípustná).

Barunka šla vyprovodit Ašonka až k autu, prověřila mu jeho budoucí vozítko, mrkla na něho a odebrala se do pelechu. Já předala Lokvencům jejich nynější poklad(a to jsem se musela donutit) a šla se vyřvat k ostatním. Teda ne že bych nebrečela už, když jsem jim ho předávala.

Paradoxem je, že se narodil jako poslední a odešel jako první.... Další novinky ze světa Ašona Wailerott přineseme zítra, hned co je zjistíme.

* 22.10. Dnes štěňátka zažila porvé velkou bolest - tetování. Ale zvládly to dobře a hned se šli zase rvát. Pak všichni spokojeně usli. Ale společně s tetováním proběhla kontrola vrhu a je mou milou poviností světu oznámit, že máme VYROVNANÝ VRH BEZ VAD!

* 19.10.-Tak si zamluvili Fifinku(Arachné) - černý den v mém životě to jest! A to, ikdyž jsem si koupila boty.... Jediné, co je mi útěchou, je, že se bude mít opravdu dobře!

* 18.10.Takřka po letech jsem stáhla fotky zde

Už teď se mi chce brečet, když si uvědomím, že už v pátek se rozloučím s prvním pejskem - Asterixem....

* 16.10.Dnes jsem se vyhecovala, vzala váhu,kterou mi matka zabavila na pečení, a aktivně jsem se jala vážit naši drobotinu. Ale hned první volba Anakina mi zcela objasnila situaci. A ta se má tak, že už na ně naše 4kg váha nestačí. Tak jsem ještě zkusila zvážit našeho skřítka Fialu - 3,4kg- a smířila se s tím, že budu muset vymyslet nový způsob vážení.

Jinak během posledních několika dnů nás navštívily dvě budoucí rodiny našich pejsků a vybraly si :

Světle modrého - Zubří u Rožnova p.R.(T.Vaculín) - Abram

Tmavě modrého - Brno - Anakin

Právě jsem přišla od tzv. Hyen a říkám si, že to mají ta malá plemena lepší, když se jim rodí jen kolem tří štěňat. Ale na druhou stranu člověk nemůže mít ty Pyraně nerad. Už jsou úplně úžasní - reagují na zavolání, mazlí se, hnědý mě kousnul(i krev z toho byla), hrají hru O můj skalp, štěkají na telefon atd...

V nejbližší době se pokusím přidat nové fotografie.


* 12.10. Už několik dní spí Miminka sama - teda beze mně. Zvládají to naprosto bravurně. Včera tady byl p.Holub se slečnou a vybrali si Červenou, takže to nebude Adélka ale Abigail. Taky jsme včera s otcem udělali výběh, takže mimča tráví alespoň polovinu dne venku.

Nové fotky zde

 

*6.10.-Dnes tady byly další zájemci. Vybrali si Zeleného a ode dneška bude Ašon. Ačkoliv je mi z toho docela smutno, tak musím říct, že jsou  velice sympatiční a pejsek se bude velice dobře, takže z toho mám zase radost!

Už jsem všem Wailerottům zřídila samostatné rubriky. Podívat se můžete zde(kategorie A vrh).

*4.10.Ikdyž mají miminka pouze 4 týdny, už proběhla jedna vybírací návštěva. A tak si p.Polášek vybral oranžového pejska a bude se jmenovat Asterix. Sice jsem říkala, že teď toho ještě není moc poznat, ale p.Polášek chtěl vybírat ze všech pěti.     

Jinak jsem se konečně donutila Kuřátka zvážit, a ikdyž sebou pořád na váze šili a různě se kroutili, alespoň orientaně se mi to podařilo. Několikrát denně vypouštím celou smečku na volno po ,,odchovně", takže se můžou pěkně prát v prostoru. Bohužel ale vleznou takřka všude, takže musím vytvářet různé hráze z dostupných věcí. Nové fotky zde.

Odpoledne jsem nafotila portréty štěňat - zde.

*29.9.-Dneska byla Miminka poprvé venku. Pár fotek zde. (Můžete si všimnout, že si s nimi Barunka hraje. Dělá na ně i nájezdy, ale Miminka nevěděla, co se to děje.)

*27.-28.9.-Tento víkend jsem pojala pro štěňátka dost kulturně. V sobotu ráno jsem jim po patřičné úvaze pustila výběr kapely Lucie. Docela se divila, ale nakonec tomu přestala věnovat pozornost a pokračovala v hrách. Pokud chcete pejska bez reakce na střelbu, tento vrh je ideální volba. Když totiž relativně bez povšimnutí vydrželi moje kvílení z bezprostřední blízkosti, vyrdží už všechno. O něc

—————

Zpět