Ch.st.Wailerott


VV Landštejn 7.5.-11.5.2008

27.10.2008 10:47
16.05.2008


V tomto výše zmíněném termínu jsme se s Barunkou zúčastnily VV ve Starém MěstěObrazek pod Landštejnem(znovu).
Jelikož nám kvůli dopravy nevyšel už Velikonoční ,,výcvikáč", tak jsme se obě hecly a zvolily, protože nás nikdo nechtěl odvézt a ani mi nikdo nechtěl půjčit auto(což mě opravdu překvapilo, ježto mám řidičák už od ledna), jako dopravní prostředek VLAK.

Pokud si říkáte, co je na vlaku špatného, snad vám pomůže malý rozpis:
Frýdek-Místek                 9,45
Ostrava-Svinov      10,11 10,41
Brno hl.n.               12,57 13,20
Jindřichův Hradec  16,43

Ano je to 7 hodin cesty. To je na tom to špatné!
Tak jsme tedy ve středu ráno (s ne zrovna malým zavazadlem) vyrazily vlakem směrem Ostrava, Brno a JH.
Barunka vše zvládala předpisově, ostatně jako obvykle (na hromadnou dopravu je zvyklá už od 4 měsíců).
Vždycky nám vybrala místo, kde budeme sedět, a to natolik dobře, že jsem se ani chvíli během oněch sedmi hodin nenudila a moje společnost byla nadmíru vytříbená.
Aby bylo jasno její výběr spočívá v tom, že se zastaví s výrazem dál už nejdu, a já se zeptám ,,vyvolených" lidí, jestli si můžeme sednout k nim...
V JH jsme byly skoro na čas, a tak nás mohl náš odvoz dopravit do tábora v přijatelném čase - za což mu nesmírně děkuji!
Z mých předchozích popisů akcí už je asi jasné, jak zhruba vypadá náš standardní den, a tak už se k tomuto tématu nebudu zbytečně rozepisovat.
Jen bych ještě zmínila, že z naší noční můry - zpáteční cesty - nás vysvobodili cvičákoví kamarádi (Tomáš Kajnar a Martin Sojka), kteří si udělali výlet do jižních Čech, tomáškovi psi si zakousali, podívali se do areálu zrekonstruovaných bunkru(kde nás taktéž v rámci vzdělávání vzali) a odvezli nás domů - za což jim patří nebetyčné DÍKY!!
A když už jsem u toho děkování, v neposlední řadě bych chtěla poděkovat Lucince Zavoralové za zorganizování a uskutečnění tak hezkého VV!

Foťák jsem vytáhla všehovšudy asi 2x, ale pokud chcete, můžete se podívat na některé fotky zde. Jsou tam fotky ze stop našeho družstva, nějaké obrany a pak dokumentace výletu ,,na bunkry" - zde si můžete všimnout, jak Barunka hrdinsky strká hlavu do střílny.
Další ,,cizí" fotky zde.
Reportáž Lucky Zasvoralové společně s fotkami zde.

Kristýna

—————

Zpět